قشنگه؟؟؟خودم کشیدماااااا!

عشق پاک یعنی ...

مخاطب خاص نداریم،ولی دل که داریم...



نظرات شما عزیزان:

کامران
ساعت19:54---1 اسفند 1391
واقعا خودت کشیدی؟
خیلی قشنگه
آفرین


دختر چادری
ساعت21:56---19 دی 1391
هر که گناهی کند، آن گناه را به زیان خود کرده است. نساء / 111

اول که این آیه را خواندم معنی‌اش را نفهمیدم. به خودم گفتم آخر چطور می‌شود، آدم وقتی کسی را می‌کشد خودش را کشته باشد، یا وقتی بدگویی کسی را می‌کند، بدگویی خودش را کرده باشد، یا وقتی نفرین می‌کند. گریبان خودش را بگیرد؟

مادربزرگ می‌گوید: این دنیا مثل کوه است. هر کاری که می‌کنیم مثل صدا به طرف خودمان برمی‌گردد.

راستی چقدر بد است. همه بدجنسی‌ها، همه خرابکاری‌ها و زیرآب زدن‌ها، همه نفرین‌ها و حرف‌های بد و دروغ‌های کوچک و بزرگ، می‌چرخد و می‌چرخد و آخر نصیب خودمان می‌شود. خنده‌دار است. ما فکر می‌کنیم دیگران را اذیت می‌کنیم؛ اما در حقیقت خودمان را اذیت کرده‌ایم.

حالا می‌فهمم که چرا وقتی حضرت آدم و حوا به حرف خدا گوش ندادند و میوه ممنوع را خوردند، رو به خدا کردند و گفتند:«خدایا ما را ببخش‌، ما به خودمان ظلم کردیم.» درست است خدا! ما بیشتر از هر کس به خودمان ظلم می‌کنیم. دلم برای خودم می‌سوزد؛ برای خودم که این همه از دست من عذاب می‌کشد.

مولانا می‌گوید:

این جهان کوه است و فعل ما ندا.....سوی ما آید نداها را صدا


lOoloO
ساعت23:38---17 دی 1391
ایول بابا تو دیگه کی هستی

پاسخ: یه آدم زیر آسمون خدا


neda
ساعت20:59---17 دی 1391
سلام مهدیه جون واقعاکه محشری

باباچه وبلاگی دختــــــــــــــــــــــــــر !!!!!!!!!!!

واقعاعالیه

ماشاا..خطتتم قشنگه

خیلی خوب بود

منکه لینکیدمت

اگه خواستی بلینکمونپاسخ: ممنون عزیزم


پرنسس
ساعت12:29---17 دی 1391
ایول بابا...هنرمند!!!!!


خطت هم خیلی قشنگه.باریییییییییک!
لطفاپستاموبخون!



پاسخ: باشه عزیزم ایندفعه حتما میخونم...


akhmo dole
ساعت10:43---17 دی 1391
وااااااااااااااااای چقد باحال..خیلی خوشگلن..پاسخ: ممنون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ یک شنبه 17 دی 1391برچسب:,سـاعت 10:11 نويسنده $ mahdie $
яima